Mälusopis oli, et keegi kunagi oli kirjutanud juhtmetest....; mõtlesin et jagan ka kogemust...; ehk kellelgi tulevikus abiks
Mul nimelt eelmise hooaja lõpus jumpsis sellega, et süüde nagu oli ja nagu ei olnud - mida aeg edasi, seda rohkem "jõnksutas". Närvi ajas see, et just õhus kogu trall. Kulmineerus sellega, et ükskord õhus surigi lõplikult välja... (õnneks õiges kohas
).
Kuna talvel ei viitsinud ei lennata ega lammutada, siis alles nüüd kevade poole võtsin juhtmed lahti ja hakkasin purgama.
Õnneks ühel meie-kandi mehel oli midagi sarnast juba olnud - seega sain ka nõustamist.
Kuna "nõustaja" sai endal mitmekordse remondi käigus selgeks, et põhjus oli magneeto kontaktide oksüdeerumises, siis ka mina sealt alustasin.
Olles magneeto katte eemaldanud, oli kohe näha, et sealt kulgeval juhtmel oli isolatsioon ära kulunud
. Jäi loota, et see ongi põhjus....
Võtsin siiski lõpuni lahti, aga mul õnneks suurt oksüdeerumist kontaktidel polnud.
Igaks juhuks sai ka kõik muud juhtmed/ühendused üle vaadatud. Kõik ok - ainult süütepooli juhtme isolatsioon oli ka juba ühest kohast kulumismärkidega (kuigi plasttoru osaliselt küll peal, aga näed - ikka leidis selle kaitsmata koha).
Panin kokku - ja hetkel tiksub ok.
Seega järeldus - aeg-ajalt peab ikka ka sügavamale kaevuma ja üle vaatama. Ka selline nähtamatu ja esmapilgul väheoluline asi võib sundida maandumisplatsi otsima. Ja paraku ei pruugi see alati kohe kõige paremas kohas olema...
.
P.S. Mootor oli Cors Air JPX25 Black Devil
Pole küll hariduselt mehhaanik, aga kui keegi arvab, et saan sama olukorra puhul nõustajaks olla, siis no problem (m.s. olemas ka fotojäädvustused, kui kokku panemisel ei oska enam kruvisid ja juhtmeid kokku sobitada
).
A... - ja tasus arvan, et saame ka kokkuleppele
.