PROPELLER

Motovarjurite foorum
Tänane kuupäev Kolmapäev Apr 24, 2024 2:48 am

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Raadiohäired
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 25, 2007 5:17 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 06, 2007 9:01 am
Postitusi: 32
Asukoht: Jaanus Kivi, Tallinn/Noarootsi
Kas keegi oskab öelda, kuidas pealkirjas toodud probleemist lihtsate vahenditega vabaneda?
Probleem siis selles, et mootori töö segab raadiojaama tööd sedavõrd palju, et kõnest on väga raske aru saada...

_________________
Lennata on lahe :-)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 25, 2007 10:10 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Aug 08, 2007 1:06 am
Postitusi: 3
Asukoht: Ülar Tõkke, Tallinn/Ardu
Rääkimise ajal hoia pöörded madalal, lällar mootorist võimalikult kaugel ja
mikker peab olema täpselt suu ees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: R
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 26, 2007 7:43 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 31, 2007 2:47 pm
Postitusi: 496
Asukoht: Ristna / Otepää / Tallinn
Kas ikka kasutad R (resistor) küünalt?

_________________
Elu on seiklus!

Pako


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: varjestus
PostitusPostitatud: Neljapäev Sept 27, 2007 8:10 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Sept 03, 2007 7:42 pm
Postitusi: 7
Asukoht: Heikki Joon, Nissi vald, Odulemma k. Söödi tel.51971190
Kas mootori küünlajuhe on varjestatud.Ehk kas miski metallist sukk on juhet katmas.Kui ei siis suure tõenäosusega sealt need häired tulevadki.Nimelt kõrgepingeimpulsid ongi kõige ehedamad raadiokiirguse allikad.Jupike küünlajuhet on seejuures antenniks.Ja kiirgatav signaal on laiaribaline,ehk teisisõnu mõjutab väga laia sagedusvahemikku.Väljendub ühtlase raginana teise saatja kõnet kuulates.Tuleks proovida küünlajuhtme katmist nt fooliumiga.Ja foolium olgu ühendatud mootori metallkorpusega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Sept 28, 2007 8:47 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 06, 2007 9:01 am
Postitusi: 32
Asukoht: Jaanus Kivi, Tallinn/Noarootsi
Küünla kohta ei oska öelda, et kas on R või ei ole. Lähen peale tööd koju ja uurin asja...

Kuidas seda küünlajuhtme varjestust peaks uurima? (Peal ei ole küll mingit sukka.
) Piipu sellel juhtmel küll ära ei tundu saavat, et saaks juhtme ristlõiget lähemalt uurida.
Kas peale hõbepaberi veel mingeid võimalusi on? (sellega jääb vist väga näotu...)

_________________
Lennata on lahe :-)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Sept 28, 2007 10:08 am 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 31, 2007 2:47 pm
Postitusi: 496
Asukoht: Ristna / Otepää / Tallinn
Minu andmetel peaks piisama kui üks kahest on resistoriga kas küünal (resistor plug) või piip (resistor cap), kusjuures mõlemad ei tohi raadiokaitsega olla. Juhtme varjestamisest pole küll kuulnud aga ehk see siiski aitab ja asendabki resistori puudumisel.

_________________
Elu on seiklus!

Pako


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 22, 2007 9:59 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Sept 09, 2007 6:15 pm
Postitusi: 271
Asukoht: Sven Solovjov / Pärnu
Küsiksin ,et kas leidsid oma probleemile lahenduse?Mul sama jama ja ei oska kusagilt alustada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Juhtmete varjestus
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juun 11, 2008 5:01 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Juun 11, 2008 4:32 pm
Postitusi: 2
Lennuki mootoritel no küll kasutatud kõrgepingejuhtmete varjestuseks metallsukka,mis omakorda ühendatakse mootori korpusega. Kas kõigil,raske öelda.Kuid paljudel mudelitel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Raadiohäired
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 21, 2008 3:13 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Jaan 05, 2008 4:28 pm
Postitusi: 63
Asukoht: Aare Vanari, Tartu, tel: 556 13961, Skype: aare112
Mul sama mure.
Vahetasin ära küünla, panin raadiotakistiga variandi- kasu ei midagi.
Varjestasin ja maandasin kõrgepingejuhtme- kasu ei midagi.
Või tegelikult ehk tegid need asja ainult natuke paremaks. Praegune seis selline, et saab normaalselt suhelda kui mootori tuurid madalad.
Kuna süütesüsteemi kõrgepinge poolelt enam erilisi häireid tulla ei saa, kaldun arvama, et häired on pärit hoopis generaatorist. Sealne magnetväli ka üsna tugev ja ulatab raadiot segama küll. Järgmise asjana proovin panna õhukese alumiiniumekraani raami külge enda ja mootori vahele, ehk teeb paremaks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
et 3.0.10