PROPELLER

Motovarjurite foorum
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 5:45 pm

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Pettus
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 07, 2009 5:14 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Mai 06, 2008 3:24 pm
Postitusi: 11
Asukoht: Tartu
Kõik algas eelmise aasta kevadel, kui sai otsustatud lendama hakata ja paraplaan soetada. Enne varju hankimist pidasin veel nõu teadjamate meestega, kes olid nõus paraplaani käsitlemist õpetama. Sai siis uuritud, et mis varjandid varju soetamisel on. Juhuse tahtel pakkus oma vana varju
müüa siinsamas foorumis Janek Narusk (foorumis nimega jantskab).
Vari oli suuruselt täpselt õige ja tema sõnutsi mingeid vigu küljes polnud.
Leppisime kokkusaamis kuupäeva kokku ja ostsime talt varju ära.
Demo lendu ta ei teinud, üritas ainult varju paar korda peakohale tõsta, mis tal ebaõnnestus, vabanduseks tõi ta siis, et tuul liiga nõrk. Varju riie lasi ka puhudes vähesel määral õhku läbi, kuid see pidi jällegi tema sõnutsi olema tavaline. Kuna varjudest tol korral palju ei teadnud, ei osanud midagi kahtlustada.
Siis alustasin maatreeningu etapiga. Sealtmaalt hakkasid pihta ka probleemid. Nimelt ükskõik mis trikiga, ei püsinud vari peakohal. Kui hakkasin varju tõstma, siis liikus ta peaagu peakohale, kuid enne õiget asendit vajus jälle tagasi. Ja nii iga kord.
Alguses mõtlesin, et lihtsalt endal oskused puuduvad ja sellepärast ei saa varju peakohal hoitud. Seda, et varjul on midagi viga ei osanud alguses kahtlustadagi. See tõsiasi jõudis kohale siis kui minu varju proovis käsitleda inimene kes paraplaaniga lennanud üle kolme aasta. Temal see samuti ebaõnnestus.
Pika pusimise peale sai selgeks, et varju riie on liiga hõre ja laseb õhku läbi, seepärast ei hoia ka oma profiili.
Kui sai Janekiga uuesti ühenust võetud, ütles ta, et tema selle varjuga lendas ja, et mul lihtsalt kogemusi pole. Kui sai öeldud, et ka kogenenud piloot on seda varju käsitleda püüdnud jäi ta ikka selle juurde, et me lihtsalt ei oska.
Pärast pikka kirjavahetust ja mitmeid telefonikõnesid pole ta siimaani olnud nõus kokku saama ja näitama kuidas ta selle varjuga lendab.
Pidevalt on tal midagi muud teha ja kuskil mujal olla.

Loo moraal on, et "siga kotis ei osteta". Loodan, et kellelgi teist ei tule mõne sellise pätiga :twisted: tegemist teha.

NB! Vari millest jutt käib on Pro-Design-i Effect 34

Õnneks pole see vahejuhtum võtnud ära minu lennuisu.:D

Kui kellegil on Janeki vana varju lennuvõimekuse kohta mingit informatsiooni, siis palun võtta minuga ühendust.






NB! Probleem lahendatud. Sai akselraatorit natuke peale tõmmatud ja asi töötab. Tänud Paabule.





























Viimati muutis AirSoft, Laupäev Juul 18, 2009 8:25 am, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 07, 2009 6:49 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 24, 2007 11:18 pm
Postitusi: 49
Asukoht: Viktor Usanov, +37255975367, Keila
Kuidas teil ühendus võtta? Mobiili number?

_________________
http://www.paragliding.ee/forum


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 09, 2009 9:30 am 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 31, 2007 2:47 pm
Postitusi: 496
Asukoht: Ristna / Otepää / Tallinn
Suhtlen Pro Design omaniku Herbertiga ja mul peaks olema päris asjalikku infot sind huvitavas küsimuses. Asjad pole sugugi nii hullud nagu esmapilgul võib tunduda aga see on pikem jutt.
Helista 50 51015, ehk saan aidata.

_________________
Elu on seiklus!

Pako


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 14, 2009 12:20 am 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Okt 10, 2007 1:58 pm
Postitusi: 148
Asukoht: Janek Narusk, Jõhvi
Tere poiss (nagu ütleb su isa, kellega olen asjalikumalt ja konkreetsemalt ka suhelnud; sina ise oled ju ainult messengeri stiilis - a´la “äge, paneks kohe mõlemad kõrvad korraga maha jms.” sõnumeid saatnud). Või AirSoft. Või Andre (Timm) – kui tahad ametlikult. Mul ükskõik, minu jaoks ei muutu midagi (m.s. foorumis olen ma janek(!) ja mu täisnimi on seal näha).
Muidugi on lahe ja tekitab elevust (eriti nooruses) “võsapetsilikult” näkku sülitada ja sõimata, aga ma soovitan sul ikka mõelda, mida sa ütled ja kuidas sa end väljendad!

Ma ei hakkaks siin kõiki su isaga räägitud jutte ümber jutustama. Lihtsalt liiga pikale läheks. Ja ma ei usu, et see enamust huvitakski. Samas, kes tahab süveneda teemasse, siis siin pole ju midagi varjata (pigem on naeruväärne vastupidist väita). Ma ei tahaks ka, et sinu ootus võimalikust “kätšist” sind veel rohkem kihevile ajaks. Lihtsalt ei näe mõtet.

Olen püüdnud igati sind julgustada ning minu oskuste (ja konkreetsete kogemuste) piires ka juhendada, aga sina oled ainult ennast õhku täis puhunud – selge see miks tiib ei kanna.


Tohutu poleemika saab tegelikult kokku võtta mõne lausega (mingil määral ehk ka copy/paste-ga?).
Ka mina olin otsustanud ühel hetkel lendama hakata. Raha palju polnud ja ostsin kasutatud varju. Veidi hiljem mootorit soetades tahtis selle müüja muidugi ka uut, tema poolt esindatava firma varju lisaks müüa. Ja hakkas jututeemaks olevat varju nüpeldama. Olles ise absoluutne võhik ja kuulates ammuli sui vana tegijat, siis saigi ainult kaasa noogutatud ning lisaks ka veel varjuga eelnevalt kokku puutunud inimese juttu ignoreeritud. Täna vaatan, et õnneks(!) siis selle õnge ei läinud, et selle firma toodangut ei valinud. Maailm on ikka laiem. Selge, et igaüks kiidab oma; aga isegi algajale on nõme kuulata, kuidas kõik teised tootjad ja brändid on mitu klassi allpool ühest ja ainsast ning kohati vaata, et lausa jumalikust.
Aga see selleks (jutt läks veidi põhiteemast kõrvale, kuigi arvan, et ka sellest võib kunagi kellelgi abi olla). Otsustab igaüks ise…
Ja mis nüüd – mootor käes, varju juba maapeal piisavalt proovitud ning erinevaid nüansse nagu ka tundma õpitud – muidugi tahaks hoobilt õhku. Aga mis välja tuleb – paraplaan polegi nagu õhupall, mis ise õhku tõuseb. Et kaks-kolm sammu, gaas põhja ja muudkui keeruta/lennuta….. Ja lisaks kippus pidevalt ära ununema ka tõsiasi, et ega vari pole enam oma esimeses nooruses. Olen aus ja ütlen, et oli olukordi, kus sai siunatud ja sõimatud nii varju, tehnikat, teisi, ennast ning üldse kuradi “parandust”.
Aga jonni jätmata ajasin end püsti ning seetõttu saan täna öelda, et nii minu esimene iseseisev lend kui ka mitmed-mitmed teised lennud toimusid just selle, palju kära tekitanud varjuga.
Ning just seda rääkisin ma sulle Andre (kui ka su isale) nii alguses kui ka hiljem. Minu põhiline mõte on olnud: mina ostsin selle varju inimeselt, kes - olen enam kui kindel - on suuremate kogemustega, kui sinu praegused konsultandid (ilma, et ma nende kohta midagi ütleksin!!!). Aga oluliseim, nagu ka eelnevalt öeldud - mina ise lendasin sellega. Ja mitte üks „kogemata“ kord. Ning kuigi see polnud eriti alguses teab mis lihtne, siis nii see oli. Absurdne oleks olnud varju ka ainult ülivõrdes kiita. Ma olen koguaeg rääkinud asjast nii, nagu see on. Seega – rahune maha ja tuleta meelde.


Aga et teema ei lõpeks mornilt ja küüniliselt kellegi suunas, siis ka midagi täiesti koomilist :lol: – paraku pean tõdema, et vari, millega ma praegu lendan, on ka “effecti-defektiga” :o , s.t. kõik õhkutõusud jälle ei õnnestu :shock: . Ja koostöös mootoriga suruvad vahel veel propelleri nii vastu maad, et viimasel ei jää muud üle kui piinavalt pilbastuda :evil: . Kuradi…..(a kes siis lõppude-lõpuks?) :? :wink: .


Jutt nagu lõpukirjand etteantud teemal...
Oli vaja nüüd foorumi mahtu niimoodi suurendada? Seda saaks/võiks/peaks aktiivsemaks muuta ju ka teisiti.

_________________
Lendamisteni!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 14, 2009 8:42 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Sept 09, 2007 6:15 pm
Postitusi: 271
Asukoht: Sven Solovjov / Pärnu
Ei oska muidugi seda teemat kommenteerida ,kuna ei tea selle kauni ja pika loo tagamaid.
Kuid eks ikka kasutatud asjade ost ole väikese riskiga seotud.

Samas on ju hind ka kindlasti taskukohasem.

Naljakas on vaid see ,et inimesed ostavad varustust ennem seda kui nad lendu on saanud ja tegelt ei tea lendamisest ja varjudest muffigi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
et 3.0.10