PROPELLER

Motovarjurite foorum
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 1:53 am

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Nov 20, 2012 7:16 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Sept 09, 2007 6:15 pm
Postitusi: 271
Asukoht: Sven Solovjov / Pärnu
Ei see ole aku viga,kala kuskil mujal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Nov 21, 2012 12:04 am 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Dets 02, 2009 8:45 pm
Postitusi: 16
Mina teeksin nii :
1. Küünal maha väike näpp piipu ja starterit . Kui säde on korras siis saab sellest kohe aru.
2. Küünal kuivaks - Parem uus küünal . Õhupuhastajasse sorts startgaasi. Starterit mõned sekundid.
Kui korraks turtsatab või miskitki lubab või mõnedki põõrded teeb siis süüdet enam ei torgi.
3. Õhupuhastaja maha ja karbussi bensiini . ( vaata ikka kas klapid liiguvad )
Kui näitab elustumise märke, siis jääb viga garburaatorisse.

Eks teistel ole teised meetodid mootori kontrollimiseks . Mina teeksin sellises järjekorras. Miskipärast ei usu ma, et tehasest saadeti välja masin millel on rike küljes ( kõik on muidugi võimalik).

NB ! Selliselt MOOTORI KÄIVITAMINE ON ÄÄRMISELT OHTLIK PROTSEDUUR. Eriti garaazis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Nov 21, 2012 8:48 am 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 22, 2008 7:35 am
Postitusi: 208
Asukoht: Pärnu, ruhnu Tel.5208990
Rakveres ei tea ühtegi spetsi aga Kosel on Ülo kes sellega kindlasti hakkama saab.
Kui sinna kanti plaanis minna anna teada.

_________________
Andrus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Nov 21, 2012 11:45 am 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Juul 19, 2009 11:02 pm
Postitusi: 144
Asukoht: Kuressaare
Tegelikult on nii, et võta küünal maha, lase mootor kütusest tühjaks, kui küünal on märg, pane uus küünal, lase otse karpasse pisut kütust ja krt siis peab mõne paugu ikka tegema.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Nov 24, 2012 9:56 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Sept 09, 2007 6:15 pm
Postitusi: 271
Asukoht: Sven Solovjov / Pärnu
Kas siis saadi mootor käima või mitte ????


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Nov 25, 2012 12:38 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Aug 21, 2012 7:02 pm
Postitusi: 24
Asukoht: Virumaa
Nagu ikka nende asjadega on, siis pole kohapeal saada 14,8 voldist liitiumakut ja peab jälle ootama. Vahepeal olen proovinud uue küünlaga ja karburaatori üle vaadanud.

_________________
Õhus vaevalt pükse täis teed...


Viimati muutis allarmiin, Pühapäev Sept 05, 2021 2:43 pm, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Nov 26, 2012 12:21 am 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Jaan 21, 2009 10:58 am
Postitusi: 17
Asukoht: Pärnu
Vaata starteri harjad üle. Vaevlesin sama probleemiga Simonini mootoriga. Harjad jäävad kuumenedes oma plasttunnelisse kinni ja starter ei
tekita vajalikke pöördeid käivitumiseks. Harjad tunnelis vabaks ja korralik täis aku oli minul probleem lahendatud. Edu.

_________________
Ikka üles!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Jaan 13, 2013 6:45 pm 
Eemal

Liitunud: Teisipäev Aug 21, 2012 7:02 pm
Postitusi: 24
Asukoht: Virumaa
Probleem lahendatud - mootor käib, kuigi veidi tõrksalt - vaja karburaatorit pisut häälestada.
Vigadeks oli esiteks vale aku(12v ei vea 14,8v süsteemi käima) ja teiseks kehv kütus, mis sai vahetatud.

_________________
Õhus vaevalt pükse täis teed...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
et 3.0.10