PROPELLER

Motovarjurite foorum
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 7:36 am

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kütusepaagi jaotused
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 27, 2007 7:53 am 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Aug 15, 2007 1:27 pm
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn; Arvo Laanemets
Kuidagi vaikne siin, peaks midagi kirjutama... :wink:
Sain Kohila kohal lennates sellise kogemuse et vähemalt kütusepaagi alumises osas ei maksa liitrinumbreid uskuda ja tuleb kütust ikka paraja varuga panna. Panin nimelt tähiste järgi sisse u.2,5L millest peaks HE120 mootorile jätkuma 40-45 minutiks. Lennu 27-ndal minutil aga oli pot-pot-soss ja paak kuiv. Õnneks juhtus see hea koha peal ja kõrgusevaru oli ka piisav nii et maandusin ilusti stardipaika tagasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 27, 2007 10:23 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 06, 2007 9:01 am
Postitusi: 32
Asukoht: Jaanus Kivi, Tallinn/Noarootsi
Olen isegi imestanud, et mingit skaalat juba tehases ei ole peale sulatatud :shock: Isegi kõige tavalisemal õlinõul on need olemas...
Äkki kellelgi on mõni hea idee, kuidas sinna need kriipsud täpsemini/kindlamini peale saaks? Need markeriga tehtud jutid kipuvad bensiini peale minnes kole kergesti ära kaduma.
Teiseks murelapseks tundub olevat kork. Püsti tõustes tahab kohe vägisi korgi vahelt läbi lasta - kõvemini ka ei saa kinni keerata, kuna siis kipub vinti üle viskama.

_________________
Lennata on lahe :-)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 27, 2007 11:15 am 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Aug 15, 2007 1:27 pm
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn; Arvo Laanemets
Mis siin ikka - mõõda mingi nõuga liitrid ära, vala paaki ja märgi uus jaotus peale 8)
Korgi vahelt lekkimisega olen ise ka hädas. Püsti tõustes ja muidu platsil sehkendades pole probleemi, aga autosse tuleb see agregaat toppida lapiti ja siis hakkab lekkima. Jube täpselt tuleb kinnikeeramise jõudu doseerida, muidu kas lekib täiega või viskab vindi üle. Olen viimasel ajal selle piisavalt hästi selgeks saanud - 20km sõidu peale max 2-3cl ehk tungib välja. Topin sinna suure kaltsu alla mis kõik endasse imab nii et istme peale ei jõua midagi.
Enam pole seda probleemi ka - uude autosse mahub püstiselt sisse :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 27, 2007 11:38 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 06, 2007 9:01 am
Postitusi: 32
Asukoht: Jaanus Kivi, Tallinn/Noarootsi
seda märkimist olengi teinud nii, aga marker ei talu bensiini ja kipub maha tulema... peaks siis mingi parema märkimisviisi välja nuputama...

_________________
Lennata on lahe :-)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 29, 2007 8:19 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 08, 2007 11:56 am
Postitusi: 108
Asukoht: Peep Freirik - Ääsmäe/Tallinn/Otepää
kannatab ikka törts rohkem kütust lisada, kui pärast hädamaandumine teha. Kui lendu lähen panen ikka 5 l kindlasti sisse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 03, 2007 9:10 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Sept 03, 2007 7:42 pm
Postitusi: 7
Asukoht: Heikki Joon, Nissi vald, Odulemma k. Söödi tel.51971190
Sama siin.Kui on plaanis tunnine ring teha,panen ikka 5 liitrit paaki.Kulu on teada:3,8 l tunnis.Stardis vaatan kella,lendan kõigepealt pool tundi vastu tuult.Siis vaatan kaugust stardipaigast(GPS abil)ja olenevalt maastikust ja tuule poolt tekkivast triivist valin tagasilennuks sobiva ja huvitava teekonna.Aeg ajalt jälgin ka kellaaega.Ja reeglina on maandudes alati mingi liiter ja enamgi paagis varuks.Mulgi olid jaotused paagil tuhmunud ja toimisin nii:Nõudepesuvahendiga paak puhtaks,lapiga kuivaks ja veekindla markeriga joonistasin jooned ja numbrid üle.Ja taas mureta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: kütus
PostitusPostitatud: Pühapäev Sept 09, 2007 10:49 am 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 31, 2007 2:47 pm
Postitusi: 496
Asukoht: Ristna / Otepää / Tallinn
Kui ei taha just kallist Questi soetada, aitab lihtne ja lollikindel pisike peegel alati hädast välja, kinnitus kas kummi või väikese vedru-rulliku otsas. Saab muide ka muid tehnilisi hädasid lennu ajal uurida ja isegi parandada. Mulle osutunud esmavajalikuks lisavarustuseks ja alati kaasas.

_________________
Elu on seiklus!

Pako


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
et 3.0.10