PROPELLER

Motovarjurite foorum
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 12:50 am

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Varu kasutamine
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 15, 2009 11:40 am 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Sept 09, 2007 6:15 pm
Postitusi: 271
Asukoht: Sven Solovjov / Pärnu
Miks keegi ei tee sellist koolitust?

http://www.youtube.com/watch?v=DAETwwhvkR4

Kõik me loodame et minuga ei juhtu. Aga kui see juhtub, siis vaevalt ,et me säilitame kaine mõistuse ja käitume nagu peab.

Aga tegelt oleks seda ju vaja teada ja ka proovida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 15, 2009 5:21 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 31, 2007 2:47 pm
Postitusi: 496
Asukoht: Ristna / Otepää / Tallinn
Ega ei maksa jah nii kindel olla, et ei juhtu.

Ja siiski lendavad paljud veel tänaseni üldse ilma reservita. Eriti hea põhjendus on: "ah, ma lendan nii madalal"

Sellist reservi koolitust on hea teha ka pikemate liinide otsas pendeldades, kus siis ühe amplituudi jooksul peab suutma visata (soomlaste versioon).
Tehakse ka Zip line trossil liueldes aga alustuseks aitab lihtsalt suvaline rippsimulaator. Ja treeninguks ei pea reservi viskama vaid seda saab imiteerida analoogse pambuga, et mitte iga viska järgi pakkima ei peaks.

Motomeestele annab palju kasulikku infot ka lihtsalt rippudes varustuse testimine: speedi reguleerimine, vabaotstele keerdude peale ja maha saamine (riser twist), ühest kinnitusest (sarvest) rippumine, erinevate vigade ja detailide purunemise imiteerimine, istmerihmade avamine/avanemine/unustamine, turvarihmade test (pikkus, tugevus, kinnitus), õhus remontimine, reguleerimine jms.

Edasi saab töötava mootoriga rippudes igasugu teste teha, eriti väändemomendi kompenseerimine, tõukenurga reguleerimine, tõukejõu analüüsimine, gaasihoova harjutused eri käte vahel (ka cruise control), karburaatori reguleerimine ja testimine lennul, istme reguleerimine sõltuvalt tõukejõust jne. Isegi stardikäitumist ja istmesse saamist on töötava mootoriga kasulik harjutada.

_________________
Elu on seiklus!

Pako


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
et 3.0.10