PROPELLER

Motovarjurite foorum
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 2:50 pm

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Okt 09, 2009 11:08 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 06, 2007 3:03 pm
Postitusi: 17
Asukoht: Mihhail Rozdestvenski, Pajustiku tee 9, 11912, Tallinn. Mob: +372 502 5022
Tere!

Raivo Kask kutsub 15.10.09 kell 13:00 Lennuameti infotundile.
See on organizeeritut spetsialselt paraplaani lenduridele, turavstuste kohta.
Näidavad kaarte, ütlevat mis ei tohi teha, soovitavat millal ja kuidas vaja lennuliiklusteenindusega rääkida.

Tulge. Küsida voib kõikke :)

Raivo mobiil: 517 4277

_________________
Palun andeks minu eesti keele eest!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 10, 2009 5:50 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Aug 03, 2007 11:28 pm
Postitusi: 252
Asukoht: Ott Maaten, Saue
Lisan siia originaal loengumaterjali, mida hr. Kask kasutas.
http://www.propeller.ee/kylaline/motoparainfotund.pdf

Algne põhjus, miks koosolek kokku kutsuti on alljärgnevas seigas, mis
on kirjeldatud järgnevas lõigus:
-----------------------
Lugupeetud mootorvarjudega lendajad.

According to pilot report, three paragliders were flying at the EETN TMA controlled airspace causing near collision with the turbine twin-engined airplane (BE9L) flying VFR. The paragliders came from above and left side of the BE9L BE9L had a valid ATC clearance into the TMA controlled airspace. After seeing the paragliders the BE9L asked about them from EETN ATC, the ATC did not have any idea about the paragliders at EETN TMA. According to the report, the situation caused no hazard.

Säärase sisuga ettekanne on tehtud Soome lennuameti poolt Euroopa Intsidentide Ettekannete Süsteemi (ECCAIRS), mis on kättesaadav kõigile ICAO liikmesriikidele, kes on selle süsteemiga ühinenud (kõik Euroopa Liidu riikide lennuametid).
Ülalpool toodud lõik on kopeeritud ettekandest, mis kajastab kohtumist 3 mootorvarjuga lendajast Tallinna lähialas ülalpool visuaalselt (s.o. vähemalt 1000 ft kõrgusel) Tallinnast Helsinkisse lendavast lennukist 9.septembril 2009 kell19:00 kohaliku aja järgi.

15.oktoobril 2009 oli lennuametis infotund mootorvarjudel lendajatega. Lennuameti töötajad selgitasid mootorvarjudel lendamise võimalustest Eesti õhuruumis, millised on piirangud ja eriliselt tõusis esile küsimus lendude võimalustest Tallinna kontrollitavas õhuruumis. Oma võimaluste piires lennuamet ja lennuliiklusteenindus tegelevad selle küsimusega. Kui see saab olema võimalik, siis väga piiratud alal, madalal (mitte üle 300ft kõrgusel) lennuliiklusteenindusega kokkulepitud kellaajal ja konkreetse isiku vastutusel, Praegu on mootorvarjuga lendamine Tallinna lähiliiklusalas (VFR lennukaardilkaardil kollane) keelatud.
Loodan, et mootorvarjudega lendajad edaspidi väldivad lendamist niisugustes kohtades, kus see pole hetkel lubatud.

Lugupidamisega

Raivo Kask
Lennuameti vaneminspektor
------------------------------

Lp. motovarjupiloodid jt.
Laadige endale tasuta Eesti Lennukaart http://aip.eans.ee/10285 , siis on teil hr. Kase jutt ja mured selgemad. Olge teadlikud kehtivast korrast tsoonidest, kus te lendate.

_________________
Mõnusaid lende kõigile!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 10, 2009 7:52 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 31, 2007 2:47 pm
Postitusi: 496
Asukoht: Ristna / Otepää / Tallinn
See teemavaldkond peaks olema meil mõne ürituse või kokkutuleku programmis koos harivate kommentaaride ja aruteludega.

_________________
Elu on seiklus!

Pako


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
et 3.0.10