Roadster 2

Roadster oli Ozone'i esimene spetsiaalne mootorvarju tiib. Aastatega on Ozone saanud palju kogemusi ning laiendanud arendusmeeskonda paljude mootorvarju pilootidega. Kõiki neid teadmisi ja kogemusi arvestades on algne Roadster täielikult ümber kujundatud ning loodud kaasaegne tiib, millel on Shark-Nose refleks profiil ning kasutusel Ozone'i uusim tehnoloogia.

Roadster 2 on reflex profiiliga tiibvari. Eelkõige on see lõbus, turvaline tiib, mis andestab nii mõndagi - töökindel platvorm, mis sobib ideaalselt igapäevasteks lendudeks laiale valikule pilootidele algajatest kogenuteni. Algajaid silmas pidades on erilist tähelepanu pööratud startimisomadustele ja üldisele kasutusmugavusele. Тänu kõrgele efektiivsusele, suurele tippkiirusele ja Ozone'ilikule käsitlemisele on Roadster 2 ka ideaalne lennuvahend kogenud pilootidele, kes naudivad nii madalal sumistamist kui ka pikki navigatsioonilende. Roadster 2 sobib igale piloodile, kes soovib ohutust ja avardada oma oskusi EN B serditud tiivaga.

Roadster 2 eeliseks on Shark-Nose Ozon Reflex Profile (OZRP), mis on häälestatud mootorlennu jaoks. Shark-Nose profiil säilitab konstantse efektiivsuse ning siserõhu väga erinevatel kohtumisnurkadel. Profiil suurendab tiiva stabiilsust kiirendatud lennul, mis tähendab, et tiib on väga vastupidav kokkulöömisele - seda isegi turbulentsetes oludes. Samuti andestab profiil sügavaid järske pidurdusi enne varisemispunkti.
Roadster 2 sisaldab hulgaliselt muid tehnilisi üksikasju, nagu mini ribid; kangapigutaja turbulentsi vähendamiseks ja tagasiside filtreerimiseks; kerged plastikust ninatugevdused ja troppide süsteem, mis on optimeeritud saavutamaks tasakaalu madala takistuse ja pikaajalise vastupidavuse osas.
Vabaotstes on pikad trimmerid ja pikk akseleraatori süsteem saavutamaks kõrget püsikiirust ning kõrget tippkiirust. Kiirendus- ja trimmerid kompenseerivad üksteist - kasutades akseleraatorit on effekt
samasugune kui trimmereid avades. Erinevalt mõnest teisest mootorlennuks mõeldud tiivast on võimalik ohutult lennata täielikult suletud trimmeritega ning kasutada ainult akseleraatorit. See on oluline turvaelement - kui juhtub kokkulöömine kiirendatud režiimil, siis taastumisel on parem kui trimmerid on aeglases, sertifitseeritud asendis. Vabaotstel on ka nurgajuhtimise süsteem (TST) ning reguleeritav pidurikäepide kinnituskoht, mis peaks sobima erinevatele mootoritele ja traikidele.

Tänu erakordselt heale varju täitumisele on startimine
väga lihtne. Roadster 2 paistab eriti silma tuulevaikusesvarju täitumine on ühtlane kuni lõppasendini, samas tugevama tuulega on varju tõus progressiivne ilma kalduvuseta vastu puigelda või üle-lennata. Kui trimmerid on suletud siis stardikiirus on suhteliselt madal, et lendu saada lühikese maa jooksul. Varju pööramine õhus on selgelt tunnetatav, prognoositav ja andestav, samas täpne ja tundlik.
Kuigi vari on mõeldud pilootidele, kes sõidavad peamiselt (kui mitte eranditult) mootoriga, siis sobib Roadster 2 ka suurepäraselt vabalennuks. Vajumiskiirus on piisavalt madal, et lennata nõrkades tõusudes. Talub igasugust termikat ning aerodünaamiline väärtus on ka piisavalt hea, et lennata murdmaad.

Roadster 2 arendamine oli pikk aeglane protsess, sest pole lihtne teha tiiba saavutamaks kõiki vajalikke omadusi. Töö nõudis mitmeid prototüüpe ja palju katsetusi asjassepühendatud arendusmeeskonnalt, kuid raske töö sai premeeritud suurepärase tulemusega.

     - Lihtne start tuulevaikuses
     - Lühike startimaa
     - Kasutusmugavus
     - Madal takistus, kõrge efektiivsus
     - Kõrge lennukiirus
     - Väga kõrge tippkiirus
     - Stabiilsus turbulentsis
     - Mõnus, täpne kuid andestav käsitlemine
     - TST (tipujuhtimissüsteem)
     - Reguleeritav pidurikäepide kõrgus
     - Sobib kõikidele mootoritele
     - Shark Nose tehnoloogia
     - ET B sertifikaat

Kui olete algaja, kes alles õpib, arenev nädalavahetuspiloot või kogenud piloot, kes naudib pikamaalende ja kui otsite maksimaalset turvalisust, siis Roadster 2 võiks olla ideaalne lahendus. Sellega tunnete end mugavalt alates esimesest hetkest.

Pildigalerii

Tehnilised andmed

 242628
Pindala (m2) 48 48 48
Töötav pindala (m2) 20.6 22.4 24.1
Pindala (m2) 24 26 28
Töötav tiivaulatus (m2) 8.69 9.04 9.39
Tiivaulatus (m) 11.06 11.52 11.95
Töötav külgsuhe 3.7 3.7 3.7
Külgsuhe 5.1 5.1 5.1
Kõõl 2.79 2.9 3.01
Kaal 5.43 5.68 5.88
PG (EN) kaaluvahemik 65-85 80-100 95-120
PPG (DGAC) kaaluvahemik 65-110 80-125 95-145
EN sertifikaat B* B B*
DGAC sertifikaat * * *
Koormustest (8G) kuni 150kg 150kg 150kg

* tegemisel

Materjalid

  • Ülemine pind: Dominico 30D MF
  • Alumine pind: Dominico 30D MF
  • Ribid: Dominico 30D FM
  • Ülemised tropid: Liros DSL70
  • Keskmised tropid: Liros DSL70/140
  • Madalad tropid: Edelrid 7343-230/190

Värvikombinatsioonid

Propeller OÜ

Email: info@propeller.ee
Tel: +37256234216