PROPELLER

Motovarjurite foorum
Tänane kuupäev Pühapäev Nov 27, 2022 10:24 am

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 03, 2011 6:31 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Juul 19, 2009 11:02 pm
Postitusi: 144
Asukoht: Kuressaare
Eile siis sai tehtud esimesed lennud tandem trikega ja kõik oli vinks-vonks. Aga siis....
Komanda lennu ajal lendas midagi proppi. Arvasin, et mul pudenes äkki taskust midagi, kuigi hoolsalt alati taskud enne kinni tõmban. Väga hullu midagi ei olnud ja lennata sai edasi aga tulin siiski alla asja uurima. Selgus, et starter on mootori küljest ära murdnud ja see vastu proppi toksiski. Müstika. Kas kellelgi on kogemusi, mis selle põhjus võiks olla. Siin kohal tahaks ka kindlasti Oti arvamust, kuna see simonini mini3 tema käest kunagi ostetud. ja huvitaks mis variandid on selle parandamisega-varuosadega. Andke nõu.

pildid mõnusast udusest päevast ja paar klippi startidest STVK lehel : www.saaremaatiibvarjuklubi.eu

vares udust


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 05, 2011 8:31 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Aug 31, 2007 2:47 pm
Postitusi: 496
Asukoht: Ristna / Otepää / Tallinn
Vibratsioon

Samad mured kõigil Simoninidel, eriti suurtel aga isegi väikestel.
Parem jällegi ennetada kui tegeleda tagajärgedega.

Nüüdsest keevitan kinnitusele tugevdused ja starteri korpusele teen lisaklambri, mis kinnitub kuhugi mootorikorpusele.

Mul on ka seni vedanud sest starteri kaablid on alati nipukaga ümber starteri julgestatud ja nende otsas ei jää palju likumisruumi kui kinnitus murdub.

Alati on muidugi praod juba ammu enne näha kui tahta näid näha ja osata otsida.

Vibra põhjuseid võib aga olla erinevaid ja nendega peaks ka tegelema kuigi lahti ei saa kunagi.
Vänt balansist väljas, propeller või ülekanne balansist väljas, mootori padjad jäigad (Sim originaalid EI KÕLBA kuhugi - punkt), segu vahekord rikas jne.

_________________
Elu on seiklus!

Pako


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 23, 2011 10:51 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 08, 2007 11:56 am
Postitusi: 108
Asukoht: Peep Freirik - Ääsmäe/Tallinn/Otepää
http://vimeo.com/22767360?ab

_________________
inimene peab lendama!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 23, 2011 10:59 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 08, 2007 11:56 am
Postitusi: 108
Asukoht: Peep Freirik - Ääsmäe/Tallinn/Otepää
http://vimeo.com/22716033

_________________
inimene peab lendama!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 23, 2011 11:04 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 08, 2007 11:56 am
Postitusi: 108
Asukoht: Peep Freirik - Ääsmäe/Tallinn/Otepää
http://vimeo.com/22311366

_________________
inimene peab lendama!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 23, 2011 11:10 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 08, 2007 11:56 am
Postitusi: 108
Asukoht: Peep Freirik - Ääsmäe/Tallinn/Otepää
väga huvitav kogemus, kui pole A - sid pöidlataga ja pead jalaga gaasi andma..:)

_________________
inimene peab lendama!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 24, 2011 5:36 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 08, 2010 5:52 pm
Postitusi: 211
Asukoht: Pärnu
Jaa-jaa!?
Katsetamiste käik tundub kahtlaselt ladus olema.
Muidugi kaasaegne tehnika võimaldab Crashid välja lõigata.
Aga räägi nüüd Peep omadele ausalt - mitu korda kummuli, mitu troppi propasse ....?
Nagu aru saan siis teatud lennumeisterlikkus on omandatud - kas nüüd võib teid firma suvepäevadele tellida rahvast lennutama?
Jaanus

_________________
Tean, miks linnud laulavad!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 24, 2011 9:39 am 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Juul 19, 2009 11:02 pm
Postitusi: 144
Asukoht: Kuressaare
Võimas riist.
Kuda see A-assist töötab, vist on oluliselt lihtsam tiiba kontrollida. Sest nii palju kui mina jõudsin traigiga lennata, siis sageli tuleb tiib ikkagi ülesse pisut küljele ja harva ka sirgelt otse üles. Aga kontrollida ei saa piduritega enne, kui tiib üleval ja A-d lahti. Aga jäin mõtlema, et kui nüüd see A-assist on sul küljes ja peaksid turbulentsis lendama näiteks, siis kui tiib vajub lennul nii palju taha, et A-assist hakkab toimima, kas see kuidagi ohtlikuks ei muutu.
Igaljuhul, tundub selline tummine aparaat ja jõudu nii et tapab.


vares


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 27, 2011 7:40 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 08, 2007 11:56 am
Postitusi: 108
Asukoht: Peep Freirik - Ääsmäe/Tallinn/Otepää
Kummuli pole käinud ja eks ta sama lihtne enamvähem ongi nagu videolt paistab, selle trike eelis see et tal on raskust ja powerit küllaga.

Suvepäevad?? kõlab hästi, kas õlut ja rosinasajja ka pakute??

A-assist teeb oma töö ära, meil vari 45m2 ja tuleb üles enamus startides ikka otse, harva natuke küljepeal.
Arvan nii palju vari ikka taha ei lähe, et assist oluliselt toimima hakkaks, viimati lennus olles oli regullitud nii, et tavalennus kerge lõtk sees ja vari startis ideaalselt.

_________________
inimene peab lendama!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 27, 2011 4:38 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Aug 08, 2010 5:52 pm
Postitusi: 211
Asukoht: Pärnu
Rosinasaia võib ju pakkuda, aga õlle asemel joovad lendurid ju piima!
Isegi keefiiri mitte - seal olla ka alkohol sees!
Kas pakkumine on motiveeriv?
Jaanus

_________________
Tean, miks linnud laulavad!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
et 3.0.10