PROPELLER
https://www.propeller.ee/forum/

Hispaaniasse lendama!
https://www.propeller.ee/forum/viewtopic.php?f=7&t=722
1. leht 2-st

Autor:  andrus [ Neljapäev Aug 16, 2012 7:48 am ]
Teema pealkiri:  Hispaaniasse lendama!

Plaan minna Hispaaniasse lendama 17.08.2012 alustame sõitu Pärnust.
On jäänud veel ÜKS vaba koht nais-sponsorile.
Läheme Üloga kahekesi, teised tulevad lennukiga järgi.
Samal ajal toimuvad hispaanias paraplaanide MM kust me ka osa võtame.
Kui teepeal netti saame eks kirjutame mõne rea. :D

Autor:  PISIKE [ Reede Aug 17, 2012 6:53 am ]
Teema pealkiri: 

Vabale kohale on välja pakkuda vähenõudlikk ja kõigega rahul olev kummist isend.Arvan ,et lepib teie mõlemaga :D
Ja mis peamine ,ei võta praktiliselt üldse ruumi.

Autor:  Laurius [ Reede Aug 17, 2012 8:43 am ]
Teema pealkiri: 

Kas nais-sponsorid mitte paarikaupa ei esine? Et kui ühe võtad, tuleb teine automaatselt boonusena kaasa.

Autor:  Jants [ Reede Aug 17, 2012 9:52 am ]
Teema pealkiri: 

Poolas pidi kuuldavasti naissponsoreid teeääred täis olema.
Aga soovitan siiski sponsorid kõrvale jätta.
Keskenduge parem võistlusülesannete kiirele, täpsele, ökonoomsele ja ohutule täitmisele.
Hoiame pöialt ja jääme uudiseid ootama.
Jaanus

Autor:  andrus [ Reede Aug 24, 2012 4:44 pm ]
Teema pealkiri: 

Oleme kohal ja isegi neti saime täna funksima.
Sõit läks normaalselt aga saksas kus oli juba soojem hakkas masin jukerdama ja viskas turbo tagant ära iga paari tunni tagant.
Mida soojemaks läks seda rohkem hakkas masin jukerdama ja teisipäeva hommikul kui Hispaaniasse jõudsime oli asi juba nii hull, et sõita sai mõne kilomeetri ja siis tuli peatus teha. Otsisime ühe mersu teeninduse aga teadagi neil ju siesta ja enne nelja ei liiguta keegi. Ootasime siis neljani ja pärast tegime vennale käte ja jalgadega selgeks kida tahame. Peale diagnostikat selgus, et mingi klapp on kutu ja vaja vahetada. Nendel seda juppi ei olnud aga järgmises linnas 150 km oli jupp olemas. Helistati ette, ja öeldi, et puhast eesti keelt rääkivad inilesed soovivad detaili vahetada. Kui kohale sõudsime oli kell juba pool kaheksa aga nemad töötavad seal seitsmeni. Istusime Üloga autos ja arutasime kuhu ööbima jääda kui äkki tuli mingi vend majast välja ja nägi meie autot, kukkus kohe vehkima, et tulge sisse. Meid pandi jahedasse tuppa istuma ja masin aeti kanalile siis aeti mehaanik kodust välja ja töö läks lahti. Peale 45 min ootamist aeti masin välja ja sooviti Head teed ning anti 2 tulemasinat ka pealekauba.
Teisipäeva õhtuks 10.30 olime kohal.
Järgneb.

Autor:  andrus [ Reede Aug 24, 2012 6:14 pm ]
Teema pealkiri: 

Kui kohale jõudsime istusid Paap ja Henri juba lauataga ja kallasid õlut sisse.
Sätisime ennast magama.
Meil on siin nats palav, päeval kisub +35-ni (kuidas teil seal põhjas läheb?)
Lennata võib siin päikese tõusust päikese loojanguni aga probleem selles, et päike tõuseb kaheksast aga kümnest on tuul juba nii kõva, et lennata ei saa. Tuul vaibub kuskil kaheksa paiku aga kümnest kukub päike alla ja ongi lõpp lendamisel.
Orienteerumine saab siin tore olema sest niikaugele kui silm ulatub on kollased viljapõllud ja mille poolest erineb üks niidetud põld teisest on raske öelda.
Eile oli testi navi kus Paap sai nulli Henri 23 koha Ülo 16 ja mina ei startinud kuna mootor tõmbas ennast täis ja lõpuks sai aku tühjaks.
Kuna kõik asi toimub garantiinis ei saa platsilt ära minna.
Kohe hakkame Otile vastu minema.
Järgneb

Autor:  PISIKE [ Reede Aug 24, 2012 9:59 pm ]
Teema pealkiri: 

Meil on siin nats palav, päeval kisub +35-ni (kuidas teil seal põhjas läheb?)
Kas siin on tunda iroonia nooti?Krt meil ainult äralendamise ilmad ,vihma ja muu jamaga.Tahaks ka seda muret tunda ,et palav on.
Aga olge siis tugevad ja kodumaa ootab kangelastegusid.

Autor:  andrus [ Esmaspäev Aug 27, 2012 1:15 pm ]
Teema pealkiri: 

Esimene lennupäev on seljataga hommikul oli navigatsioon kus pidid kõikide punktide vahelise kiiruse deklareerima sekundi täpsusega +- 5s. selles ülessandes sain mina 0-li kuna eksisin ära,Ülol ei ´õnnestunud tuulevaikuses startida, Paap maandus 6km enne finišit, Henril õnnestus lennata 5km siis lahkus starter läbi propa, Ott sai ainsana punkte ja on 22 kohal.
Õhtul oli puhas start ja keegel kus Ott jäi pimeda kätte ja ei saanud startida Paap ja Henri ei lendanud välja, minul õnnestus kõik.
Täna hommikul oli navi 45 min. kus kõik said tulemuse kirja aga kuidas on koha jaotus praegu ei tea.
Meeskondlikult oleme 8 kohal. so. kusagil keskel.
Sellelt aadressilt saate vaadata tulemusi meie oleme PF1 klass
http://www.marugan2012.es/paramotor/scores.
Ilm endiselt palav aga päeval on tuul selline, et puhub sokid jalast.
Õhtul vist ülesannet ei tule ja lähme Henri starterit metsast otsima.

Autor:  Jants [ Esmaspäev Aug 27, 2012 8:57 pm ]
Teema pealkiri: 

Starterit metsast otsima!?
Meil tegemist, et metsast seent leida, aga starterit?
Õnne teile!
Mis siis edasi, kui ei leia?
Kas sõbral käsitsi lubatakse mootor käima lüüa?
Muidu siis edeneb tublilt, nagu aru saan.
Edu teile, hoiame pöialt!

Autor:  andrus [ Teisipäev Aug 28, 2012 10:47 pm ]
Teema pealkiri: 

Starterit metsast ei leidnud.
Täna hommikul oli 8, kus kõik said silmad pähe aga keegelmaandumises sai Ott neljale toikale pihta, teised panid mööda.
Õhtul oli kolmnurga lendamine vastavalt oma valitud marsruudil 2 kg kütusega. Mida suurema pindalaga kolmnurk seda parem.
Üldkokkuvõttes Ott 9 , teistel kohad jäävad neljanda kümne sisse.

Autor:  andrus [ Kolmapäev Aug 29, 2012 11:14 pm ]
Teema pealkiri: 

Täna hommikul ristikhein kus kõik said tulemusad kirja, Paap vahetas mootorit aga sai tulemuse.
Peale lõunat oli ökonoomia 1,5 kg kütusega. kõik said tulemuse, Ott oli meist parim rippus terve tunni õhus kui teised piirdusid poole tunniga.
esimene rippus üleval 2 tundi, ma ei tea mis ta seal niiaua tegi.
homme hommikul jälle navi täitsa perses siiber ees, sest katsu sa kõrbes orienteeruda kui kõik künkad on sarnased ja kaart on tehtud ürgajal, isegi metsad on vahepeal maha võetud.
Kui käisime starterit otsimas siis mets on täiesti kuivanud ja iga ots mis maast kõrgemal lõpeb okkaga.
Täna vahetasin vända laagreid ja loodame , et homme läheb kõik hästi.
Täna veel 100 veini oliivid ja pulli liha ja magama.

Autor:  PISIKE [ Neljapäev Aug 30, 2012 6:51 am ]
Teema pealkiri: 

Kui saab vända laagreid vahetada ja pulli liha süüa siis on elu ju lill :roll:

Aga edu Teile sinna kaugele maale ja ootame järgmisi reportaaze.

Autor:  vares [ Neljapäev Aug 30, 2012 4:28 pm ]
Teema pealkiri: 

jõudu võistlejatele.
Ja tahtsin lihtsalt öelda, et jälgin põnevusega teateid sealt poolt. Kirjutage ikka rohkem :)

vares

Autor:  andrus [ Reede Aug 31, 2012 1:21 pm ]
Teema pealkiri: 

Eile siis kõigi lemmik navi kus ette oli antud 3 lõiku mida tuli läbida deklareeritud kiirusel ja lisaks anti kaasa 6 aero fotot, kui tunned maastiku pildilt ära saad minna järgmisele lõigule. Kiirus tuli deklareerida km/h.
Ott sõitis kõik korralikult läbi aga kiiruse deklareeris sekundites ja sai karistuspunkte, Henri eksis nats aga sai ka punkte. Ülo eksis ka ringi aga lõpuks sai asjale pihta ja lõpetas, Paap pani paarist väravast mööda, minul algus ilus aga peale 10 min. lendamist hakkas mootor jukerdama ja tuli võistlus katkestada kuna kütuse filter hakkas õhku sisse andma.
Täna hommikul oli vist viimane võistlus kus kõigile kaaluti 1kg kütust ja tuli lennata sellega kolmnurka niikaua kui saab. Maandumiskoht on ainult 1 ja ringi sai peale 5 minutiga. Kõik said punktid kirja ja ringe tuli 1,5 - 5 ringini.
Meeskondlikult oleme seitsmendal, Ott on teises kümnes ja teised neljandas kümnes.
Kui rohkem ülesandeid ei tule peaks õhtuks kohad teada olema.
praegu võtame päikest ja cervezat.

Autor:  PISIKE [ Pühapäev Sept 02, 2012 6:48 pm ]
Teema pealkiri: 

Sportlased peaks nagu kodus juba olema aga ei kippu ega kõppu :roll:

Ootame siis kommentaare ja elamusi sealt kaugelt soojalt maalt.

Õnnitlused Otile 14. koha puhul.Ülikõva

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/