PROPELLER
https://www.propeller.ee/forum/

Videod Youtube'is
https://www.propeller.ee/forum/viewtopic.php?f=9&t=54
2. leht 6-st

Autor:  Pako [ Reede Veebr 29, 2008 8:25 pm ]
Teema pealkiri: 

Link siis ka
http://www.justacro.com/files/videos/ju ... deira.divx

Autor:  ottmaaten20 [ Reede Mai 02, 2008 2:00 pm ]
Teema pealkiri: 

Tore ju on, et näidatakse huvitavaid videosid kõiksugu akrobaatikast ja sealjuures veel nii, et kõigile jääks mulje kuivõrd lihtne see on.
Minu meelest peaks hirmutamiseks propageerima ka vastupidiseid videosid-õppematerjale jms. selleks et mõista, et:
1. Trikke tee siis kui lendad vähemalt 100-150 tundi aastas varju all.
2. Ka selle lennukogemuse puhul hukkuvad väga kogenud piloodid.
3. Kõige tobedam, et meie ala puhul varitsevad kõige suuremad ohud maa peal olles (propeller)

http://www.youtube.com/watch?v=3wbwXbOwZKk
http://www.youtube.com/watch?v=wSLD8jbfBrY
http://www.news.ch/Toedlicher+Gleitschi ... detail.htm
Trikimees tegi nalja startimise ajal (viimast korda:-()
http://www.youtube.com/watch?v=XDOjrFkd7Sk
jne. jne.

Kõikidest rahvusv. foorumitest kumab läbi fakt, et väga -väga palju surnuid lisandub igal aastal spiraalitamise tõttu.
APCO testpiloot Adam Wechsler mainis mulle, et spiraalid on kõige suurem surmade põhjus. Nn. ground-spirali e. eestikeeli "kõrv-maha-spiraali" proovimisel on hukkub igal aastal kümneid piloote (eksitakse manöövri täpsusega).
http://www.youtube.com/watch?v=W9IEncPsUQQ
Samuti spiraali õppimisel v. wingoverite proovimisel lukustutakse spiraali ja tullakse niimoodi maapinnani
http://www.youtube.com/watch?v=ZfMOgXP6Cbs
Surma saavad ka parimad trikitajad:
http://gingliders.com/paragliding/showdetails.php?id=72
http://www.youtube.com/watch?v=_6AtiKfEgxU
jne. jne.

Lp. piloodid!! Ärge hakake "esinema" kui teid jälgivad rahvahulgad. Teie pikk, õnnelik elu on palju rohkem väärt kui see üürike hetk, kui üritate tõestada allpool vaatavale tühisele hulgale inimestele, et oskate efektset spiraali v. pööret teha.

Algajamad piloodid - ärge üritage järgi teha seda, mida teeb mõni kogenud piloot või mis videol tundub nii tore ja lihtne. Lennunduses toimuvad halvad asjad üllatavalt äkitselt ja kõik halb toimub väga kiiresti. Kõiki asju peab õppima järk-järgult ja kui võimalik, siis targa inimese juhendamisel, kes viib teid edasi sammhaaval lihtsamatelt asjadelt keerulisemate suunas. Ei tohi üritada "hüpet" arengus st. et kuni tänaseni lendasin sirgelt ja vaikselt, aga homme proovin SAT-i teha. Loen täna õhtul internetist õpetuse läbi ja katsun homme järgi teha.

Autor:  PISIKE [ Pühapäev Mai 04, 2008 8:14 am ]
Teema pealkiri: 

Tänud Ott ,et ka sellistest asjadest lõpuks siin foorumis kirjutasid.

Aga oli ka tagumine aeg!

Ise olen mõelnud ,et mul vist vedas vägevalt kui propa lõhkusin.

Mitte seda et oleks midagi eluohtlikku juhtunud seekord vaid et Ääsmäele pidin tulema ja sinu nägu nägin kui nendest spiraalidest juttu tegin.

Iseenesest on lahe tunda kuidas G-d mõjuvad ja adrenaliin kepsu värisema paneb aga........

Ega enam ei julgegi niisugused spiraale teha nagu enne.(natuke ikka :))

Tänud veelkord

ja

Ohutuid lende kõigile.

Autor:  innario [ Pühapäev Mai 04, 2008 10:05 am ]
Teema pealkiri: 

1. yleval on kylm (ka vaatajal hakkab ilmselt kylm sekunditel 00:25-00:45)

2. tuul on sõber 8)

Autor:  ottmaaten20 [ Kolmapäev Mai 07, 2008 10:20 am ]
Teema pealkiri:  jutu jätkuks

Nagu eelmise jutu halvaks täienduseks tuli just täna soome foorumisse kirjeldus paari päeva tagusest surmaõnnetusest Hispaanias.
Põhjus - SPIRAAL, selleks et kõrgust vähendada.


British Army major, 35, killed after hitting tree at 100mph in paragliding accident
Danger dive: Major Matthew Blake lost control as he executed a risky aerobatic maneuovre
A British Army officer has been killed in a paragliding accident during an adventure training exercise in southern Spain.
Major Alexander Blake, 35, who was secretary of the Army Hang Gliding and Paragliding Association, died when he lost control of his paragliding canopy and smashed into a tree at high speed, in the foothills of the Sierra Nevada mountain range near Granada.
The tragedy is thought to have happened as he attempted a risky manoeuvre known as a spiral dive to lose height rapidly.
Major Blake, who was married and lived near Bath, Somerset, had recently posted messages in a web chatroom discussing a new paragliding canopy which he had just bought, and describing his efforts to get used to the unfamiliar, high-performance equipment.
Local Civil Guard officers were examining his equipment as part of their investigation into the tragedy, which happened at around 6pm on Wednesday in the village of Cenes de la Vega, a beauty spot popular with paragliders and hang gliders.
Onlookers said he died at the scene after smashing into a tree next to the village sports centre.
One witness, who asked not to be named, said: "He lost control of his paraglider as he attempted an acrobatic manoeuvre known in the sport as a spiral dive.
"It's basically an way of losing height rapidly by braking and shifting your body weight.
"He tried to open his emergency parachute but he was too low to react in time and smashed into a tree.
"He was already dead by the time emergency services reached the scene."
The area where the accident happened has hosted several national and international paragliding competitions.
Police say the weather conditions were perfect for paragliding at the time.
Major Blake had helped to organise the trip - described by the Ministry of Defence as an official adventure training exercise, with a number of fellow-soldiers.
The AHPA is the governing body for Hang Gliding and Paragliding in the British Army.
Mr Blake posted a message on a paragliding internet chat site a month ago saying he had just purchased a new 100kg parachute, known as a Zulu, and was having trouble getting used to it.
He wrote: "The difference in performance is noticeable - although I did overshoot my landing spot on my first flight - the thing wanted to fly alot more than my old wing!!.
"I have experienced a few collapses (up to 50 per cent), which I am not used to - but that said, the wing is very easy to control when it happens, and although slightly slow to come out (ie it needed me to help it), the net effect of the collapses have all been reassuringly unspectacular!"
He added: "I do not fly as much as I would like to and often have a number of weeks (even months) between flights."

Autor:  erki [ Pühapäev Mai 18, 2008 9:04 pm ]
Teema pealkiri: 

innario kirjutas:
1. yleval on kylm (ka vaatajal hakkab ilmselt kylm sekunditel 00:25-00:45)

2. tuul on sõber 8)




see tuuleklipp meenutab mu esimesi katsetusi lohega :lol:

Autor:  ottmaaten20 [ Neljapäev Mai 22, 2008 5:42 pm ]
Teema pealkiri:  Nalja peab ka ikka saama

http://youtube.com/watch?v=f9QsxLXmpVc&feature=related
See on nüüd küll tõeliselt lõbus video!
Vaadake, kuidas tandemlendu peab tegema.
Lahe!!! Lahe!!!
_________________
Mõnusaid lende kõigile!!

Autor:  ottmaaten20 [ Neljapäev Mai 22, 2008 5:46 pm ]
Teema pealkiri:  Klassika....

http://youtube.com/watch?v=vC7AN5FLyoQ&feature=related
Mõnus klassikaline "tasakaalukaotus". Kas tuleb mõnele tuttav ette..??

http://youtube.com/watch?v=-SvJXXIaZTc&feature=related
Ka parimatel juhtub - maailmameister Mathieu Rouanet paneb sumaki vette Hiinas.
Ise kommenteerib, et vee kohal ei osanud täpset kõrgust veepinnast hinnata ja suplus oli käes. Õnneks kõik lõppes hästi

Autor:  janek [ Reede Mai 23, 2008 2:58 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Nalja peab ka ikka saama

ottmaaten20 kirjutas:
.....Vaadake, kuidas tandemlendu peab tegema.....


:lol: :lol: :lol: Parim mida näinud :lol: :lol: :lol:

:o Nii lihtne see ongi... 8)

Autor:  janek [ Reede Mai 23, 2008 3:22 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Klassika....

ottmaaten20 kirjutas:
.....Mõnus klassikaline "tasakaalukaotus". Kas tuleb mõnele tuttav ette..??


:oops: Tõsi see on - ka minu esimene propa läks just selle manöövri nahka :twisted: :twisted:

:idea: Kes pole kogenud - proovige. :wink: Igatahes on "trikk" veel lihtsam kui tandemlendu teha :)

Autor:  PISIKE [ Teisipäev Juun 10, 2008 7:45 pm ]
Teema pealkiri:  Saaks sellisele aparaadile istme peale küll lendaks

Pole ju midagi muud kui poodi ja murukaid ostma :D



http://youtube.com/watch?v=zT60SkXN1UY

Autor:  Tarmo [ Teisipäev Juul 22, 2008 5:36 pm ]
Teema pealkiri: 

Veel üks lahe video Mootor,karusell.
http://es.youtube.com/watch?v=bwCGzyr5b ... re=related

Autor:  janek [ Teisipäev Juul 22, 2008 9:14 pm ]
Teema pealkiri: 

Tarmo kirjutas:
Veel üks lahe video Mootor,karusell.


Kuigi "kõrva" mida "maha panna" polegi - siis põhjuse keksimiseks 8) , et tegin "ground spirali" saab küll

Autor:  Laurius [ Neljapäev Juul 24, 2008 12:31 pm ]
Teema pealkiri: 

Kui väljas ilm vaenulik on siis toas ikka võib lennata: http://www.youtube.com/watch?v=cXiXOWEByu4

Autor:  ottmaaten20 [ Reede Aug 15, 2008 12:41 pm ]
Teema pealkiri:  Paha lugu

Praegu on maailmas väga moodne lennata alakinnitusega raamidel. Et lennutunnetus on sarnasem vabalennuga. Samas on alakinnituse puhul sageli juhttropid palju madalamal kui muidu, ka raam kiigub edasi-tagasi palju rohkem kui teiste variantide puhul. Sellest tulenevalt on oht, et juhttropp satub propellerisse, päris reaalselt olemas (minu arust on Paabul see ka üks kord juhtunud, aga juhttropp õnneks purunes)
Kuna tropid on tehtud ülitugevast materjalist, siis ei pruugi nad propelleris puruneda, vaid propeller keerab tropi ümber enda.
Lisatud videol on näha surmaga lõppenud õnnetus just ülaltoodud põhjustel.
http://paraglidetv.com/videos/paramotor-accidents-incidents-siv/paramotor-fatal-accident-surin-2007-thailand.html
Ärge laske kunagi juhttroppi järsult lahti - tõstke selleks käsi veidi üles.

2. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/